10 augusti

hejhejhej ^ ihelgen så har jag & lina varit hos min pappa :b vi åkte buss dit sen när vi kom fram så skulle vi vara hos tommy ett tag så skulle pappa komma & hämta oss ^ men sen så öppnade hanna tommys flickvänn dörren & sa att jag skulle blunda så jag blundade så sen så sa hon nu kan du titta så stod pappa mitt framför mig & sa du har fått en brorsa så gav han mig en liten frankbulldog valp ! :)) <3 gud söt han är vi döpte honom till king ! :p hahah xP hehe,, men sen så kom jag hem på söndag & lina natulitvis också ^ hihi , men då så har jag vart m. matilda så sen ska vi vara m. lina också (: men imorn så kommer jag troligtvis inte skriva blogg så jag skriver idag ist så jag kommer iaf vara med matilda & lina sen ska jag vara m. på deras träning (y) haha fast bara på skojj, men sen på tisdag så jag jag och matilda ta bussen till luleå ; ) så kommer elina vara dära så ska vi gå på stan osv. men sen så ska vi till elinas stuga och ha spa ! ;) men nu ska jag matilda & emma lagamat pusshej <3

GRATTIS ELINA ! :) <3333333 i förskott :) 12/8 igentligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0