20 Augusti

hejhej, lite att skriva om idag jag klev upp nyss rastade tobbe, busade m. han lite innan jag satte mig hära ! :) jag skrev tidigare idag men det försvann så skriver bara lite , ! ;o ja men sen så ska jag & tobbe promenare till pappas jobb (y) sen så ska vi vara dära :p sen går jag m. honom hem men sen när pappa stänger så far vi förbi hemma först så jag hinner säga hejdå till kiing <3 :) min lillla hundie ;b men sen så fortsätter vi till boden =) sen på torsdag kmr jag inte att skriva så jag skriver om den ! :)
TORSDAG, på morgonen så var jag och mamma till stan och fixar mitt bankkort osv, :p men sen så kommer jag vara m. linab :) skriver om fragen m. eftersom jag vet inte ifall jag hinner skriva då heller ;)
Fredag, på morgon hämtar linas mamma mig så far vi till någon frisör salong där lina ska klippa sig efter det så går vi på stan till kl kvart i 2 kanske :) för då ska vi gå till frisyr så ska jag klippa mig sen så far vi hem och ser en film eller nå ! :) men pusshej, hare gött ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0