2/8

hejhej !  i förrgår så fyllde jag år :) haha men jag fick iaf ;
-  en shopping dag m. mamma i piteå åsså fick jag 200kr & pdol av henne & peter , :))
-  ett presentkort på ginatricot på 500 kr av linda & chrille , :))
-  500 kr av farmor & sussie , :))
-  180 eller nånting sånt av farfar , :))
-   en bh av hanna , :))
-   en rosa kamera av pappa & marita , :))
-   åsen kommer jag få av lisa & georg mormor lina & elina ^^ haha pussssss
TAAAACK ALLLA FÖR ALLTING JAG HAR FÅTT !! :))))))))))))<3
men idag så har jag vart i luläh m. mamma peter morbror kicki & fiorna ^ jag köpte ett läppglans en cardigan ett linne lösnaglar & hårfärg (: hihiiiiii, men det var ganska kul iaf men sen har jag inte gjort så mycke ^^, men nu ska jag iaf gå hejjjjdå : )))) <333 gratttttis pappppa ! : ) <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0