<;

ojjsan, ! nu var he gode länge sen jag skrev ;o  klev upp 07.45 !!! haha tidigast på hela sommarlovet men det var eftersom jag for med pappsen te j0bbet, ;b men sen så skjussa han mig förbi linda, för att jag skulle vara hundvakt ;) haha sen så hade hon försovit sig så hon ville ha skjuss te jobbet eftersom he regna ;o hahaha ;b smaartie c(^^ men sen så gick jag ut med tobbz hhiihi ;) efter det så kollade jag tv en stund , sen tog jag tobbe & gick te pappsens jobb, lämnade tobbe & gick på stan i nångon timme (y) jag köpte ;
- ett par jeans från lindex
- eyeliner från H&M
- ett deadem från ginatricot

sen gick jag tillbaka ;) men ska nog gå på stan igen ^ haha jag har ju till och med pengar över för en gångs skull ? =) haha tjohäy puss&kram /   [: PIIIIIIZAH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0