:}

hejj, vet inte rikdigt vilken design jag ska ha så det får bli denna så länge <;
ajja, men idag klev jag upp kvart över 8 troja ? men det var iaf för att jag skulle m. pappa till jobbet igen ! menmen jag klev upp orkade inte fixa mig nå länge typ 2 minuter ;s för jag hade försovit mig igen ;o suck . haha, för jag hade ställt klockan på 07.00 då ringde den sen tänkte jag bara ehh, jag kliver upp om 5min .. haha men så blev det visst inte då väckte pappa mig ungefär kvart över 7 kanske ?? , och sa skulle inte du kliva upp ? haha men då sa jag i sömnen att jag inte orkade , så han gick ju då, så blev det så att jag försovde mig ;p senare så for vi då lämnade han mig hos syster, så gick jag ut med tobbe åsen så såg jag på tv, haha det var BILAR på tv den är ju typ asbra ;o haha , men sen promenerade jag & tobbe till pappas jobb så var tobbe dära medans jag var på stan osv. sen sprang vi hem till linda för det spö regnade ! ;o haha , hatar regnet !! ;D men sen så såg jag på en film som gick på tv, den var rätt så bra ;)) fast den var typ i 2 timmar så jag höll på att somna ;p tsss, men sen kom linda hem, efter ett tag så kom oxå chrille så gjorde dom tacos medans jag spelade gitarhero eller hure nu stavas det var typ as skojj ;p fast jag typ var säääämst .. men sen så åt vi efter maten så spelade vi nintendo wii typ bowling & jag vann hela tiden haha ;) det var typ kuliigt ^^) men men nu har jag skrivit ganska mycket tycker jag iallafall så orkar inte skriva längre men det kommer en såndära fråge greäj , så pusstjao :) hare gött ;-*


TAGEN AV; jjuliag kolla ? (a) 

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel? - mm ;p
2. är du lycklig? - ja? ;}
3. är du uttråkad? - näeh!
4. är du ledsen? - näejj ;b
5. är du italienare? - nope
6. är du cooling? -  ne ;)
7. är du övergiven?- har jag en vänn så är jag nöjd :)
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?- nej ..

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? - JAAA (a)
2. har du någon gång blivit sårad? - m.
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - japp
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - nja ,
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? - jah ;)))
6. har du haft en hemlig beundrare? - venne (;
7. är du kär? - näehh
8. vill du gifta dej när du blir stor? - jaa ;p

TVÅ ALTERNATIV
1. sallad eller godis? - godiiis ;b
2. hår eller ögon? - mitt hår :)
3. katter eller hundar? - hundat ;b
4. Har du några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? -  båda :)
5. tv eller internet? - internet (y)
6. coca-cola eller pepsi? - pepsi
7. utekväll eller romantisk hemmakväll? - utekväll ;D
8. pengar eller lycka? - lyckkka ? =)
9. dag eller natt? - bådah :)
10. msn eller mobil? - mobiloo :p

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - haha jah x)
2. brutit ett ben? - nopp
3. gjort nåt du ångrar? - ja!!
4. hoppat bungee jump? - nä men vill! :)
5. ljugit för någon du tycker om? - mm
6. ätit en hel tårta? - neh ;p
7. gjort bort dig offentligt? - jo
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - HAHA
9. gråtit när ett husdjur dog? - jaa ? ;/
10. velat försvinna? kanske ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0