hahaha.

hejhej (: idag så har jag vart i skolan vi gjorde inte mycket  idag heller eftersom he e andra dagen :) vi hade bara SO, engelska svenska & musik ! :) ihihi men idag senare efter skolan så for jag elina & lina på stan, haha vi köpte cola & godis ^^ sen så for jag och lina hem till lina & elina hem till sig ;p hihi , sen for jag från lina kring 5 ? =) sen så åt jag hemma satt mig hära pratade m. folk på msn ;b och på tele ;-* menmen senare idag så ska jag drao te lina ska sova dära för he e ju sovmorgon till halv 10 emorn ^ (y) haha :) men emorn går vi då dock till halv 4 ;o suck ! ;p haha skoja <; men idag hade vi skolfota jag såg som vanligt ut som en kråka på kort medans alla andra blev superfina :) men nu ska jag dra till lill lina <3 hihi ;b ajja puussstjao =) <3333        jag typ tycker om dej <3 (a)
tess heikki & lina bergström älskar er ;b <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0