tjAA ;-b

tjaa, idag har jag vart på skolan det var typ askul :) haha jag marcus & lina har alltid så roligt på lektionerna (: haha men annars idag på håltimmen så gick jag juulia marre perre och lina vi gick på lindex & jag köpte bara ett hårsprayyyy ;-p hehe, =) men sen efter skolan så gick jag & lina på stan igen då köpte jag en ögonskugga ;-p men sen tog vi bussen hem typ gjorde massa sen så åt vi middag ! :) haha sen så tog vi bussen till lina efter vi hade packat för jag ska sova hos henne (y) haha också skulllllle vi plugga -.-' haha ;p men sen så pluggade vi klarttt (a) sen så har vi suttit vid datanjo ;) haha sen så hade vi typ asdammmmp det var typ svinkul {{{{{:  men ajja nu ska vi kolla film eller någonting ^^ ahaahh,
tjAAheJJJJJ ;-* =) hahaha
* marcus är min linas & marres vänn ;) hahahha , - bioligi m. marre lina & perre är fan bässsst ! :) hahaha fan vad kul det var ^^)) asg. :-)
* lina perre & marre älskar er :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0