älskar att shoppa

hey, kom inte på ngn bättre rubrik sryy heh,
vaknade vid 10-11 trorjah, klev upp morgontrött söck..
åt en smörgås, sen så blev dt fix, sen skjussade pappa in mig till staon, ;d
elr ti Linda blev dt iförsej hon bor ju dock i stan ändå hehe, menmen sen så sku hon & chrille bara fixa sig
så for vi ti stan, letade över hela pite efter volmuemastern men den var dock slut överallt ;o GU vad irriterande..
menmen ska till lule m. linda & chrille emorn ändå så får vi se om jag bayar den då, visstja lina möter
vi ju där oxå! saknat henne under hela julen ju ;o hehe,
dagens köp blev dock, ;
* Jeans fr. SeeMe - 200kr nånting
*12x volym mascaran MaxFactor fr. Cubus - 155 kr
*Foundation Rimmel Kicks - 85 kr
*Puder Rimmel Kicks - 70 kr
*Rouge Rimmel Kicks - 60 kr
*Lösnaglar Coop Forum x) - 95 kr
Nu harjag blitt ganska trött så ska nog ta en blund så jag orkar kliva upp emorn! Puss. 
Xoxo / Lisa 

Dagens vill ha: new phone
Dagens klädsel: mjukis brallor , t-shirt, underkläder
Dagens smink: foundation, mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: celiyn dion - My Heart Will Go On (älskar låten)
Dagens planer: dagen har vart ;)
Dagens bästa: hehe min milkshake ;D
Dagens roligaste: liiiinda syster
Dagens dummaste: mamma
Dagens drog: mariann
Dagens köp: läs där uppe  
Dagens humör: lite upp och ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0