dan före doppare dan ..

hejjjj tomte gubbar sl... (;

förlåt skrev inte om hur dt blev på felicias fest men det vart minst lika kul som förra året :) hihi hel tokit,
alexandra; DRA I FINGRET !! ;D
lisa & felicia ; vaa? ..
alexandra; JAAA ;D GÖRE BARA !
lisa; okej .. (drar i fingret )
LISA FELICIA & ALEXANDRA; HAHAHAHAHAHAHAHHAHA ;) vi höll på att döööö ;)
hihi aja lina somnade vid 06.00 typ haha jag och sandra
som vanligt uppe senast (aa) haha dt blev typ till 8 halv 8 ngn gång ;) kuligt, haha lina vart så sur hela
tin ju när alexandra sandra & jag råkade stoppa chilinötter i hennes näsa öra osv.. hahaha så gay vi e..
men ajja sen vid 12 for alla hem förutom jag vid 2 ngn gång ;)

idag, - valpen väckte mig imorse typ 8 ;o haha, suckk ..
men men som sagt ida är dt ju 1 ända dag kvar till JULAFTON :) älskar julen fast dt blir en liten jul i år ;)
har inte köpt en ända julklapp i år ;o haha jo 1 till lillvalpen för att han e så söt (y)
Men jag & lina ska ha mys kvälll ist ;-* m. my kanske oxå ska me ;) <3
hihi,
KULKUL.
ikväll blire nog tv & bus m. king ( min valp ) hah ;)
fortf lite små sjuk .. urs så jobbigt vill vara frisk ;-b Men ajjjja ska snart på staon, kanske ska köpa nya
mascaran från maxfacor el. Isadora har inte riktigt bestämmt mig.
Men pusshej sötnosar..

I miss you I really do, couse I love you..

Min lilla bby <3
kingen ;) haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack ;p

2008-12-23 @ 12:17:59
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0