falskfalskfalsk.

heyyyyy,
idag - sjuk men gick ti skolan iaf, matte - engelska - lunch - tyska (film) - idrott  sen slutade vi (a)
hampus & anton kom till sanden när vi slutade (:
Haha, sen for vi till hampus, haha hans hund e helt tokig ;o Den bitts :/ haha sen tog jag & lina bussn till mig,
åt - plugga sen for lina hem, pluggade egentligen så sku jag fara till henne men då hade jag ingen skjuss hem ;o
haha orkade fan inte gå ;) smal i know haha nat ;D
Men ajja sen har jag bara suttit hära & tråkat (n) Men ajja puss.
anton  <3

Jag kommer aldrig att förlåta dig nu för nu har jag fått höra sanningen om allt. Du var än enda stor bluff, det var du som svek på riktigt allt vi gjorde och sa berättade du! Det känns svårt att försöka tro att det är så, men det är ju det..  Nu vet jag iaf sanningen.. julia grönwall.



Lina gumman du är det bästa
som har hänt mig. Vänner har
kommit & dom har gått men du 
har ändå alltid stannat kvar hos
mig du är det bästa! Det går nog
inte att ha en bättre vän än dig
alla borde ha en vän som du så
skulle alla må bra <3 Du gör mig
glad, - you are my sunshine in the
rain bby <3 ily you the best so fuck
the rest <3 ÄLSKAR DIG GUMMAN!
 

Kommentarer
Postat av: Juliiia

okejj jag var en stor bluff visst hmm ?

jag sa allt te elina på rallar

det var den enda jag sa det till att höra sanningen

om allt det tror jag inte

jag svek er inte ni svek mej , ni sa vi vill inte vara med dig nå mer för vi tkr du är pinsamm och det du sa te mejj sårade mejj

jag trodde vi strykit det där

och nu du Lisa du får en stor utmaning

kom fram och säjj allt shit i ansiktet på mig

för jag vill inte att du sitter och skriver allt här och fegar ur ba så du vet!

2008-12-16 @ 07:41:00
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0