fÖRLÅT

hejjjjjsan
idag , vaknade av att lina höll på att putta ner mig från sägen, sen så satt vi vid datorn , åt frulle
sen kollade vi på barnhemmet ;)
haha , sen hade vi träning helt flummig :)
men jag är ju sjuk så jag kunde inte vara m. som vanligt utan jag fick passa & stå i mål haha jag var bästt! ajt? ;)
haha jag gjorde faktiskt 2 super räddningar :} fast jag stukade min tå ;/
men ajja sen så kom lina vi kollade Saw 5 haha sjuk film ;) ajja pussshej
älskar dig anton <3

Förlåt jag vet att ni fortfarande är lite sura på oss kanske för allt vi gjort men vi är verkligen ledsna före ..
Vi ville egentligen inget annat än vara kompisar m. er tror jag ;o
Men det visade vi verkligen inte på ett bra sätt .. 
Alltså jag vet inte hur jag ska skriva för att ni ska förstå .. 
Men vi är ledsna iaf för det vi gjort och om ni ngn gång vill bli kompisar ´m. oss igen så är det alltid okej!
För vi saknar er !


hahahaha så gay vi e ;)

pussssss'

älskar dig anton <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0