gizzzzzmo & kiiing ; )

tjahnnare ;>
Idag- vaknade vid 11-12 någon gång, klev upp tog en dusch, åt lunch sen gick jag & pappsen ut m. hundarna Gizmo & King, fiiifan vad kallt he var.. huvva ;o 
Sen kom jag in har inte gjort så mke fiixat mig, sen storheden m. syster & chrille ,
efter dt blire nog middag hemma om vi inte äter ute, sen om dom inte skulle ut ikväll så blir dt
filmmys m. dom åsen sova dära ;d
ajja snart kmr dom och hämtar mig, så hejjjjjsvejs ! ;) <3
I miss you I really do, couse I `love you ..

ÅRET 2008.
Hur har året nollåtta varit för dig?
bergochdalbana
Bättre än förra året? endel stunder
Har du träffat några nya vänner? jajjamensan
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? klassresan osv.
Har du flyttat under år nollåtta? nejnej
Har du hittat en ny låt som du älskar? måånga ;)
Isåfall vilken? orkar inte skriva

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
 både upp och ner
Har du strulat med någon? aa
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? mmhm
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jepp
Har du haft ett hemligt förhållande? näh ? (;

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?

Har någon i din släkt avlidit? mhm
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nä ? xp
Har du varit i slagsmål? nopp

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? mke
Isåfall vad? massor
Har du skämt ut dig? säkert
Har du ljugit för en vän?  ah
Har du gjort något dumt mot en vän? mh ..
Har en vän gjort något dumt mot dig? aa

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
sanden skolan
Har någon varit elak mot dig på skolan? hehe nej ?
Hatar du någon på din skola? aa (a)
Har du haft alla rätt på ett prov? nae nästan ;p

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
jåpp
Har du många killkompisar? jia
Har du förlorat en vän? m
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? eh va? q:
Har du gått bakom ryggen på en vän? näh? elr säkert
Har du ljugit för en bästavän? eh nej
Har du haft en relation med en vän? fean hlr ;)

tagen av; www.ssandraniilsson.blogg.se kolla? :)

Kommentarer
Postat av: elina

varför vill du ha mitt liv ? ofc så älskar jag mitt liv ibland, men under hösten 08 hade du nog inte velat ha det eller nå skit.



vilken vän har gjort någonting dumt mot dig?

2008-12-25 @ 15:57:56
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: Juliiia

men lisa , vi strök det du kan inte komma och

ta upp det igen.

du ska bara veta hur mycket

jag saknar dig och lina just nu

hela mitt jullov har gått i kras

men jag vet ju att inget kommer bli som förr

men jag vill bara säga förlåt!

ni behöver inte ta emot det, jag vill bara

säga det för att jag klarar inte av det

här längre.

2008-12-25 @ 16:50:34
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0