hej, jag e ffffjorties (h)

tjjjjjäbbbbies ,

idag, matte på morgonen det ganska segt haha gjorde fan bara 1 tal ;s hahha (a)
efter det vare engelska lunch tyska idrott , haha volleyboll , vi äger fan ;)
sandra jag elina julia & mia i volleyboll kan fan ingen slå ;p haha så tröga du & jag sandra bah, *bollen far förbi*
jag taren !! ;D hahah *springer* BOOOOOOM haha ajjä, krockar hahaha (a`)
älskar dig sandrrrra <3 (:
aja sen slutade vi (y) jag sandra lina lina julia & matilda for till sandra ;D haha kollade film - säg att du älskar mig
så hemsk den ä ;o men hann inte se hela ;o för jag hade utväcklings samtal, haha det sög, fast dom sa att jag snacka p 24/7 .. hhaha men ska fan sluta prata, haha om jag e tyst på lektionen hela veckan så fyller mamma på min mobil igen (a) hihi men det kmr nog inte att gå .. ;/ men behöver fan gratis sms NUNUNUNU ; )) måste ssmsa m. anton å alla ..
men nu ska jag nog fara ti sandra igen (y) fast måste vänta på liiiina, men ajja puussss,

Dagens vill ha: kläder, nytt smink laptop ..
Dagens klädsel: jeans t-shirt & tröja : )
Dagens smink: brunkräm & mascara (y)
Dagens frisyr: upp stoppat :)
Dagens låt: fillson och antiie - till er
Dagens bästa: typ. sandra elina matilda mia lina & julia
Dagens roligaste: iiica m.brudsen
Dagens dummaste: min fån
Dagens drog : godis x)
Dagens köp: godis & julmust
Dagens humör:  ´sär..
Dagens mening:  du är mitt allt ..

älskar dig anton <3

             tjiiiiiiiiiiiing ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0