ssssstan

idag, vaknade typ 7 först av att ngn ringde typ 56496 ggr ;o jag tror det stod mogge , men var så jävla trött även fast jag hade svarat så sa jag ingenting sen la jag på..
Pappa väckte mig typ 8 halv 9 för jag joinar han ti hans jobb kan ju alltid gå på stan iiiist ;)
Haha det är ju inte i boden utan i piteå så det är uj iaf lite mera affärer (h) haha
Men aja jag gick runt där ett tag lämnade tbx en tröja mamma hade köpt som var ful så jag sa att jag inte ville ha den (; ´
Det var typ en hallo kitty tröja m. plysch tyg ;s så ful så jag höll på att avlida (a) menmen så jag lämna tbx den sen gick jag till gina tricot, carlings, cubus, wedins & kicks.
Haha gick tbx till carlings och letade tröjan jag ville ha sen sist jag var där hittade den ! ;D
haha första gången jag gick dit dirr på morgonen så hittade jag den inte gick tbx igen kollade mera hittade den ;o
Gick och hämtade pengar hos pappa, gick tbx köpte den (; haha jÅbbiGt ^^ Men det var värt det ! ÄLSKAR DEN :)
Köpte bara
*- Tröja Carlings - 399:-
*- Nutella 2st 1 klubba ;)
HAH , det var det ända haha hade typ inge pengar ..
Menmen iaf tidigare så har jag skrivit att om jag skötte mig i veckan på skolan & inte pratade så mke, så sku
mamma fylla på min fån (a) haha
och Jenny ringde inte så jag kmr få pengar på min mobil ^^) YYYEAH
Men aja ska äta nå nu elr busa m. lilla king (min hund) H0h0
hej, jag älskar anton <3
GE MIIG ;-*
hare bra puss sötnosar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0