svin.

tjoooooysan ;-)

skrev inte igår sry! Men det blev vaknade vid 3 dirr duschen, sen stan, sen for vi hem myste, sen for vi ut
och körde lite skoter! ;) haha körde bara fast 1 gång (y) och dt var t.o.m lina! (a) hehe
jag körde ju faktist nåra gången fast dt är ju såklart roligare & åka baki m. linababe, för hon kör ju mke
fortare än mig .. ;/ haha aja sen film till vid 3 ngn gång, fast lina SOMNADE igen.. !

idag - blev väckt vid 12, sen städade jag å lina, elr lina ;) srrrry...
sen så satte vi oss hära sen snart så blir dt kinamat! ;D sen när hennes pappa kmr hem
så skjussar han oss till pagla (;
sen så ska vi smsa joel när vi är där så ska han börja fara dit ! ;D haha
HAHAHAHHAH! vi är fan mer kille än joel nästan (; kolla!
lisa & lina
- stora täckbyxor
- kängor
- vinter handskar
- skoter
joel
- skateskor
- jeans
- cross
hahaha sry joel men dt är nästan så .. ; / hehe men ska käka nu puss<3


Dagens vill ha: egen skoter
Dagens klädsel; täckbyxor, vinter jacka osv.
Dagens smink: foundation, mascara (:
Dagens frisyr: flätor {v
Dagens låt: jason mraz - I'm yours
Dagens planer: PAGLA M. DOM BÄSTA
Dagens bästa; pagla? =)
Dagens roligaste: tiiiindra (linas vovve)  
Dagens dummaste: mitt hår
Dagens drog: kinamat
Dagens köp: ingenting blir väl korv & marsmellows (stavning?   
Dagens humör: på topp!



HATAR DIG.
fifan! du är vidrig.

Kommentarer
Postat av: felicia

vem är vidrig? ;s

2009-01-02 @ 00:36:16
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0