´-

heiiii ^^ )
första lektionen kemi - PROV .. hahahaha det gick ju lyckat , nat fick IG, fast vi jobbade i grupp och fick rättta proven själva så var typ inte ett riktigt prov ;p som tur va annars hade de bitt IG, 8-)
nästa lektiiiion slöjjjjd m. mig själv sen kom joel & var social m. mig (a) hhaahah
dom andra ja dom e lite som dom blev haha
jag vet jag e en tönt! du hade inte behövt säga de . det är lungt 
hihi, men ajjjja nästa 2 tim hål tim , (y) chill m. emmmma ;p älskarey gummmmsie ;) <3
sen hade vi ingen fys-hälsa, så jag å emma drog ti andra gruppens slöjd igen så vi var m. bästbarnen - 
sandra elina matilda & fanny ;p hiihi ska byta dit iiiist (y) m. lina & emmma :d
sen SO och vi slutade typ 13.20 för vi hade ställt om klockan typ 15 min .. ;p lite men ajja (;
efter skollllan så gick ja & elina ner ti elev och kollade vilka sokm var där , hahaha OOOOOAUT haha så jävla sssspec
;p hahha, vi höll typ på att dÖ ;)
sen kom cissi NORDBERG för vi sku ti korpen men sen inte för då sa anton & hampus att vi skulle till frassses när vi kom dit, så ring dom å sa att vi sku ti 02ans busshållplats ;) men haha gorm ;p
sen missade vi bussn ti trångfors ;o sen missade vi reserven oxå ändå fast vi stod på busshållp.
så såg vi den inte (a) så den for iväg ;( haha KALLLLLT blev det oxå ;p
men sen tog vi den som gick 14.25 ist ; ) for till anton kollade i skolkatalgon sen dampa hampus m. lampan [x haha sen
dampa båda haha typ slogs ? ;D elr hur man nu ska säga det ; )
medans ja & cissi garva ;p
 sen gick vi ut för att jag & anton slog vad om en puss att jag & cissi inte hade missat bussen hem.
 men det hade vi :( hahah så vi var ute i en halv timme för att vi it orkade gå tibaka ;)
men sen så tog vi bussn hem :) <3333 
hihi vi satt typ å garva på den me (: 
men sen bytte ciissi buss istan så jag fick åka hem själv :( tasigt ;p hiih (a) haha egentligen så sku vi ju stanna där & äta faaaamilje pizza men det gick inte för jag sku ti pappa .. 
men ajja nu orkar jag inte skriva mera puussss (: <3
BÄST - anton, cissi, hampus, elina, lina, matilda, sandra & my!  älskar er <3 

Dagens vill ha: kläder, nytt smink MOBIL
Dagens klädsel: jeans linne & cardigan : )
Dagens smink: brunkräm, mascara, ögonskugga (y)
Dagens frisyr: Plattat ;p
Dagens låt: KICK- fest hos mig ( gammal I know x) ) 
Dagens bästa: typ. sandra elina matilda lina cissi hampus & anton 
Dagens roligaste: haha hos anton ;)
Dagens dummaste: mamma ;o
Dagens drog : klubba
Dagens köp: klubba
Dagens humör:  vanilgt ;D 
Dagens mening:  du är mitt allt <3

hej, jag älskar anton <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, oskar hade damp! ;o :)



hehe, pusss

2008-12-05 @ 18:08:42
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja ;) <3 puss

2008-12-07 @ 12:58:03
Postat av: Anonym

haha ja ;) <3 puss

2008-12-07 @ 12:58:09
Postat av: Anonym

haha ja ;) <3 puss

2008-12-07 @ 12:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0