{v ´

sjjjjjjjjjjjjjjjjjabba ;)

- morgonen , matte jobbade fan 3 jävla sidor på 50 min ;o (y) rekord typ , sen - engelska - hål timme - språk - idrott - sen slutade vi ;p
haha idrotten va typ bäst vi vann lätt i spring grejjemojen ;o Haha sen på lunchen for jag & matilda ti stan kollade på en julklänning vi hittade en super fin men hon sku typ kanske köpa den sen *
sen efterskolan så var jag m. emmmmmmma & liiiiiiiiinn , hihi först så tänkte vi fara ti linn men sen så sku vi fara ti emma så vi satte oss på bussn, så såg jag 22an och kom på att den går till trångfors & Bästanton bor ju där så då fick jag ju en superbraaaaig idé , hahha ; ) vi byter buss på Garnis & far till anton utan att han vet ngnting ;o (a) haha
sen hoppade vi på den sen for vi vilse typ , för vi visste inte vars vi sku av .. ;o hhaha men sen så bad vi att anton sku möta oss så vet vi vars vi sku plinga ;)
Så han gjorde det men sen så råkade vi åka förbi stället .. haha
så vi hoppade av nästa ;) hiih vi är så duktiga sen ville inte anton ti sig men det ville vi så vi gick dit ;)
Sen så var vi där & tog bussn hem som gick 16.15 :p Haha jag var ju grym på gittar hero (a) haha
anton spelade typ¨på expert åsen så spelade jag på esey haha ;p elr hure nu stavas :) Men iaf jag vann faktiskt 1 gång :)
Men aja puusss ;)
ANTON <3


Förlåt .. du vet vem du e om du läser det hära ..

Kommentarer
Postat av: matilda

nä vem menaru? xD

2008-12-08 @ 19:46:19
URL: http://matildarova.blogg.se/
Postat av: Anonym

det tror jag ni vet ;)

2008-12-13 @ 12:07:24
URL: http://lisakamlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0