13/7

ojjoj, nu har jag visst inte skrivit på länge ^ men jag har iallafall inte kunnat skriva för jag har vart i torrom i ågermarland typ 8mil utanför sundsvall , 4 timmar bil , suuuuck... men det gick bra iallafall men jag har då solat badat & fiskat x) jag fick en aborre eller hure nu stavas ; ) men sen när jag skulle tvätta händerna i sjön så halkade jag i X) hahah AMAGAD vad blöt min dojja bidde ;s ;) haha och pappa bara stod dära och skratta ;o då vart jag sur ;b nä skojja men jag höll typ på att garva ihjäl mig :p men sen så vart det så kallt för jag kunde inte ha sokkorna eller dojjorna på mej för att dom va blöta x(( så sen när jag vaknade nästa morgon hade jag bitt jätte sjuk ! halsfluss & feber ååhm .. hatar att va sjuk men sen så gick vi typ ner till en liten stuga som maritas pappa äger och kollade på huggormen den var typ död när vi gick dit typ idag x) haaha hatar ormar men jag e inte rädd för dom ? ;}} men jag kom nyss hem så har jag ätit duschat & satt mig hära men om 10 min börjar en film jag ska kolla så nu ska jag gå in på pixbox osv. ;b   I THIINK I LIKE YOU ? :)
puussss tjOhääy ;p / {{:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0