16/7

hejjhallå ^ :)  idag så har jag vart m. lina´:) eller hon sov hos ´mIIG (a) men vi klev upp jag duschade lina typ viilasov då ^^ haha men sen tog det typ 784936092år för mig att välja kläder ;b haha, då fick lina typ dampryck x) hhaha men sen så käka vi lunch ;p sen fiiiiiiiixa´ vi oss, sen gåDDE vi till stan ! hahah vi e typ hörttiga? haha (y) men där gick vi typ på seeme, lindex, coop osv, haha på coop så fick vi pengar av mamma för att vi skulle köpa jORDgUBBAR & läsk haha fast när vi köpte jordgubbarna så såg vi att dom precis då vi hade köpt ställt fram nya värsta snykka ! ;(((( då vart vi aRRG. men sen så köpte vi glass på frasses ist för läsk =}}} haha men sen så träffade vi elina & frida på åhles ;) meen sen så hämtade linas pappa oss (((((((y) sen har jag typ bara suttit hära :b
puussss tjOhääy ;p / {{:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0