1/7

hejhejhejhejhejj, idag har jag inte gjort så mycke, pappa väckte mig sen åt jag frulle klädde på mig fixa mig osv. sen vid 10 !! så for ja marita & pappa till hans affär, sen vid 11 så skulle marita te step in sådå hade jag & pappa tråkit så vi gådde & köpte icacreaaaam ! x) hehe, men sen så for vi tebax te affären jag gick på stan till 1 ungefär åt lunch, haha och när pappa skulle värma sin mat så hade jag typ råkat pajja hans micro ! xD hah men jag sprang ner till subsland & köpte en baugette till han ist ! (y) sen när har kollade om micron funkade efter typ 20 minuter kanske , så funkade den ! ;s hah cp ! ;D men efter det så har jag it gjort särskilt mycke spelat super mario bara ;) www.spelagratis.nu pröva ? ;D haha det e skoojjjjj ! :) men senare ikvl när linda har slutat vid 16.00 så ska hon hämta mig här så ska vi gå på stan & shoppa ! ;-) får se ifall jah hittar nå kul, det gör jag säkert ^^ men sen efter det ska vi dra till henne åsså ska jag sova dära ^ <3  haha bara 30 dagar kvar tills jag fyller år ! ;o ( x men nu finns det inge mera att skriva 0O,
puussss tjOhääy / {{:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0