25/7

haha ojjjoj, nu har jag inte skrivit på jätte länge men men . i veckan så har jag sovit hos lina varannandag & hon hos mig :b men idag så har jag sovit hos igår till idag så jag var hos henne sen vid 11 så kom mamma & erik å hämtade oss så for vi till kära piteå ^ haha men där så gick vi på stan först sen på PDOL ^ haha det var rätt så skojj jag & lina åkte bara 2 karuseller tillsammans för andra gången när vi åkte brake dance så spydde hon så hon ville inte åka någonting mera ;/ haha men då sa hon att jag fick åka så jag & erik x) haha åkte radiobilarna & brake dance 2 gånger i rad fast jag var ju m. lina åxå hela tiden :) men sen gick vi & köpte glass ahah jag & lina delade på värsta stora marängswichen =D haha den var gOood (a) men på stan köpte jag (:
- en cardigan kofta från gina tricot ;b
- 3 st deadem från gina tricot ;b
- ett par skor från din sko ;b
- ett brunett shampoo/balsam grej från åhléns ;b
- & ett par sockar från intersport ;b
sen for jag hem till nrfj ;) haha
puussss tjOhääy xP  / {{:



BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: - ja, varje da ;p 
Gnälla: - jodå :p
Sova: - jao =)
Skada dig själv med flit: - ne
Ta mediciner du inte borde ta: - nä?
Vilja dö: - nångång säkert
Drömma mardrömmar: - ibland
Drömma sexdrömmar: - nae
Klä dig i svart: - mm
Gå till kyrkan: - nä
Gå i skolan: - jo
Röka: - neh
Ljuga: - oftast inte
Hata folk: - haha
Lita på folk: - m ..


VEM:

Saknar du: - många
Vill du döda: - vet it
Rörde dig sist: - tangentbordet
Vill du slå: -  en ,,
Pussade dig sist: - ehh.
Vill du kittla: - ingen ? x )
Kramade du sist: - haha
Vill du prata med: - ingen
Skrek du på sist: - mamma
Vill du vara som: - no body ;p
Sårade dig sist: - en idiot
Vill du bli galet full med: - lina x)
Gjorde dig riktigt glad senast: - mamma
Fick du sms från senast: - haha pappa x)


HAR DU:

För många vänner: - haha näää :p
Flickvän: - nehh
Förföljelsemani: - vad e de? ;D
Tvångstankar: - ibland kanske
Någon annan psykisk sjukdom: - nej,
Någon fysisk sjukdom: - nejj
Någon skada: - hahah tror inte det xD
Färgat håret: - ja, 86885659 ggr (:
Brutit några ben: - nä, 
några piercings: - nä, men vill ;s
Egen dator: - ne ..
Bra självförtroende: - nje .
Kysst någon: - ja00
Köpt kondomer: - haha ne (a)
Tagit nakenbilder: - neh ;p
Sagt jag älskar dig till någon idag: - jo
Bjudit ut någon: - typ :p
Varit kär: - aa ;p
Dumpat någon: - jouh
Blivit dumpad: - m
Velat vara otrogen: - nae!
Varit otrogen: - nae!
Stulit någonting: - nepp ;D
Lämnat landet: - jadå :p
Rymt hemifrån: - mm ^
Gjort något olagligt: - aoo ;)


HUR:

Svarar du i telefonen: - hallå , hej :p
Fördriver du tiden: - dator, musik, film, vänner,
Mycket pengar har du: - typ venne :p
Tjänar du pengar: - olika
Ofta bäddar du sängen: - alltid ^
Ofta diskar du: - diskmaskin ? (a)
Ofta städar du: - när det behövs
Många stör du dig på: - många
Ofta träffar du din familj: - varje dag,´=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort som är olagligt?;p

2008-07-28 @ 02:36:21
URL: http://sandraniiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0