2/7

hejhejhejhejhej, idag har jag sovit hos linda & chrille ^ men jag vaknade vid 10.00, gådde ut m. tobbe och gav honom mat, åt frulle satt vid datan och busade m. tobbe (: men igår på kvällen så åt vi annanas jag som inte gillar annanas men jag hade bara ätit annanas på pizza och det var inte alls samma sak när man åt det som vanligt ! ;D haha, men iallafall vi kollade på en film brudens far medans vi färgade mitt hår ;b igår när jag och linda gådde på stan så hittade jag bara hårfärg ;) men vi gick typ på gina tricot, h&m, vila, scorett & euro sko det var dom ända vi hann på vi hade typ bara 2 timmar på oss ! för dom flesta affärerna stängde kl 18.00 eller det var alla affärer som stängde då förutom i gallerian dom stängde kl 19.00 x-b  1 timma längre yes ! ;D men ikvl har vi match mot svartbjörnsbyn if, det e typ ett 94-95 lag men dom har bara typ max 5 95;or så det kommer kanske inte gå så bra x-(   ajja vi kanske vinner ? xS ;) men nu ska jah ut m. toBbe , =)
puussss tjOhääy :) / {{:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0