29/7

tjaaaaa, hehe, nu har det varit varmt typ 25 plus hela veckan ! : )) <3 i love summer :b  haha idag så har jag sovit hos storasyster (: i går kväll så va vi i hennes kompisars stuga, vi grilla bada osv. haha eller jag tommy & vickan gjorde det ^^ för vi körde dom 2 sista som förlorar i yatzy måste doppa sig & kl var typ 22.00 så vattnet skulle ha vart jätte kalllllt men det va typ jätte vaaaaarmt :) haha fast vickan badade även fast hon inte förlorade ^ haha , men sen va vi hemma vid 23.00, men chrille förskökte få i mig ett fisköga x) haha jag skulle få 500 kr om jah åt upp ett fisk öga ! OCH JAG GJORDE DET !! haha skojja . ! ursh det va så äckligt så jag vågade inte xP haha men idah har jag inte gjort mycke ja jag vaknade hos linda vid 10.30 nån gång för tobbe väckte mig .. suuuck :b haha men sen kokade jag ägg fast dom vart missbildade ^ men sen så gick ja de ppappa (: postade nå grejjs sen gick jag på gina tricot ^ ska nog köpa ett linne dära fast kanske itne ^ :b men haha på torsdag 31/7 fyller jag år ! ;D hurra till migggg. :b men då på torsdag ska jag & hanna¨åka buss till luleåh :b shoooopping ! ;p haha men nu orkar jag inte skriva hejjjjdå (:
puussss tjOhääy ;b / {{:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0