3/7

tjatjatjatjatjatja, idag så har jag och lina vart på stan först sen så CYKLADE vi till alder fast först trodde vi att vi hade cyklat vilse men det hade vi inte, hehe men sen så hittade vi ! (y) <x det var typ 30 + när vi cyklade dit så vi typ dog i alla uppförs backarna X) men sen så gick vi typ igenom en skog på alder för att komma till flytbryggan som var typ mitt i vattnet så sen när vi kom fram så stod vi typ mitt i skogen och när man klev på bottnen så sjönk man typ ner så att hela foten var under den eeeeeekliga leran ? men sen simmade vi ut dök från den men det var typ svin äckligt för det känndes som man skulle slå huvet i någonting! ;s men iallafall sen så simmade vi till land det var typ jätte långt ! heh :b men nu ska jag och lina se på bring it on osv. (-:
puussss tjOhääy / {{:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0