5/7

hejhejhejhejhej, idag så har jag inte gjort speciellt mycke, lina sovde hos mig igår till idag . men hon vaknade typ vid 12.00 och sen när hon hade legat vaken och spelat nintend0 så väckte hon mig ,! tasiiigt ;b haaha, men iallafall, sen städade vi upp i mitt rum åså efter vi hade ätit frulle så for vi och lämnade till baka filmen jag och hon hade cyklat och hyrt igår, american pie "beta house" den e bra x ) haha, men sen så har vi inte gjort mycke spelat nintend0 och hoppat studdsmatta ätit middag åså, =) men men, i går skrev jag ingenting så jag kan ju berätta vad vi gjorde då ^^ först så hade jag sovit där sen i förrgår (y) så när vi klev upp typ 10.00 så pratade vi typ åt frulle sen så färgade vi mitt hår igen (= brunare ;-) sen så kom julia vi såg en film " dagnrous water " eller hur det nu stavas :b sen for julia hem när jag och lina skulle dra till mig och köpa godis hyra film och äta middag ^ haha men det var allt vi gjorde troja? xP men nu ska jjag till lina och sova dära och se på horton och hostel 2 ^^ dom e bra eller jag har bara sett hostel 2 av dom filmerna x]]] hoho *.* men nu ska jag dra puussss tjOhääy / {{:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0