8/7

hejhejhej, idag så klev jag upp typ kl 10.30 sen så fixa jag mig åt någonting & for till luleå m. lina & mamma x-) vi skulle köpa bara nåra skor att ha hemma på gården ^ haha men vi köpte iallafall ett par svarta ballerinaskor, hårnålar, snoddar, sockar & trosor x) haha men sen efter vi hade vart på stan så for vi till statiol i gammelstan för att där skulle tommy hämta mig för jag skulle till norrfjärden (: så lina & mamma for in till luleå igen för att köpa målarfärg = ] haha sen när jag kom hit så har jag bara busat m. gizmo åsså gådde jag ut m. han satt här osv. =)haha i morgon ska man ju till sundsvall :) kommer hem på söndag eller måndag RING & SMSA :) !! men nu orkar jag it skriva mera.
puussss tjOhääy  / {{:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0