30/6

hejhejhejhejhej, har jag inte gjort mycke jag sovde hos linda i går till idag så jag väckdes av tobbe hennes hund valp han drog ner mitt täcke på golvet ! ;s ahah men då brydde jag mej  inte men sen efter att han hade gjort det typ tusen ggr, så blev jag lite less haha & klockan va typ 06.00 ;s suck :) men då gick jag till lindas sovrum & sov där för alla var uppe förutom jag he ! ;D men sen väckte väckarklockan mig klockan 09.00 typ så gick jag ut m. tobbe gav han mat & bytte vatten ! då vart han glad sen åt jag frukost & såg på tv å läste en tidning ; ) sen búsa jag & tobbe sen gådde vi till pappas affär så var vi där på lunchen så for alla tre till elgiganten & lämnade in min kamera för den var trasig så fick vi garanti på den också köpte vi en ny ! P800 en rosa m. 8.1 mega pixlar (y) sen for vi och lämnade tobbe och mig, hos linda, så var jag där en stund & busade m. tobbe, han bet mej typ i knät , armarna fötterna benen & fingrarna typ hahah osv. han har typ pmsdamp  ! x ) men sen gådde jag till pappas affär igen ^ så sen har jag inte  gjort särskilt mycke x( suttit här osv. =) men ork it skriva mera !  SOMMAR & SOL <3333 (h)
   puussss tjOhääy :b  / {{:
  ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0