kulig helg , haha - bög rubrik.

HEJJHEJJ -  rallarcupen har ju liksom vart i helgen och det var jätte kul ! :) hihi .
- fredag, vi kom dit kollade oss runt fast det var ju it så mke nytt efter alla tre åren man vart där (a) haha elr jo folket (y) menmen sen vid 5 så spelade vi match mot kiruna f94, förlorade :/ FAN! haha ändå he va första matchen så vi var ändå inte på topp. På kvällen så gick jag my lina linn & kajsa ti coop haha & några fler men ändå ! (;
jag köpte ett pack kinder ägg (y) haha supppppper braiga leksaker kung fuu panda ! lätt bäst! ;D sen på senare på kvällen så snackade jag lina linn & my ti 1-2? haha alla bah SCCCCHHHH ! va bah haha hördes det ? dom bah ja? vi ba jaha (a) HAHA onödigt skrivet men ändå var så kul ! HAHA MYS SKÄMT ÄR BÄSTASTE! <3
-lördag, steg upp kl 7! ;o haha tröttigt. men sen så käka i lite frulle. sen hade vi match mot typ nå norskt lag som typ hette GHFOÅGFUOSDG f95 elr nå , det blev 20-2 ti dom .. ;/ nä SKOJJJA ! det blev det ti oss ! vi är bäst, haha elr dom bästa 95 tjejerna iaf. ! (y) sen mötte vi R.I.K (göteborg) förlorade .. ;( haha minns it mä vad .. men ändå (A)
vid lunch gick vi ti coop igen! ;) köpte kinder ägg & 2 + battery ! <3 HAHA ÄLSKA <33333 sen på kvällen gick vi till coop igen & köpte kinder ägg (a) HAHA tjocka vi ä (A) sen på kvällen så snackade jag linn lina & my igen^^ haha men då sa it lika många åt oss (yy) haha sen efter ett tag vid 1 så bytte vi ställning HAHA elr vad man nu ska säga la oss på ett annat sett mä madrasserna! (a) he bidde mke skjönare ! :) HAHA sen vacknade jag & såg att linas madrass var tom så jag tog den mouhahaha ! :b men sen när jag vacknade så låg lina oxå där! HAHAH fifan vad gay det såg ut ;s AHAH
- söndag, väcktes kl 8 , sen hade vi match mot alta f94 vann mä det minns jag inte men vi vann iaf & kom trea ;p haha bara de suck .. förra året vann vi juh ,, ;p
men ska gå nu puss tjingeling ;-*

lillen min <3 ily <3
* rallarcupen mä linn lina & my - BÄÄÄÄST <3 & handbolls laget <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah "vid 1 så bytte vi ställning" hahha du är så trög gumman ;)<3

2008-11-02 @ 22:43:28
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha visste ju inte hur man sku skriva ? ;);) <3

2008-11-03 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0