linn hällefors & my krutrök, illlly babes <3

tjotjo, idag snurrig dag ;b bråk mellan the black armé ;s badbad sadface haha typ wb jjooooel ;)
men ajja morgonen kemi läxförhör haha kunde faktiskt alla förutom 1 : )
sen slöjd, massa tjhaffs. för jag var ju så suuuuuuuur , enligt julia iaf ;s undra
vem som var sur ,
lunchrast de bidde kkkkorpen m. lina ´& mia love you giiiirls <3
träfffffade cissi & anton dära åmassa andra men dom e bäst ;-* hiihih (a)
sen SO , slutade typ , 13.30 (y) haha kulllligt ;p

jag och lina tg bussn ti ica för att vi sku kolla på tapeter till linas fina rum ;-* HHiih (a)

sen gick vi ti kioskpiraten :) köpte godis (a) HHAHAHA JAG KÖPTE EN KNÄCKKLUBBA ;b
den var SUUUPER mummsig (A) <3 haha
men ajja ska vara social m. lina nu pusss : )
kommer nog inte skriva emorn för jag & lina ska nog ti luläääh ; ) <3

*- anton älskar dig <3
*- lina du är bäst sötnos ingen dej ingen mej <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKA FAN LÅTA MY VARA !! HON VILL INTE HA NÅTT MED DIG OCH GÖRA !!! HON ÄR FAN BARA VÄN MED DIG FÖR ATT HON ÄR RÄDD ATT DU SKA BÖRJA SNACKA OM HENNE PÅ SANDEN SÅ ATT ALLA SKA HATA HENNE DÅ !!!









DIN JÄVLA FJORTIS GÅ OCH HÄNG DIG / MY

2008-11-29 @ 20:28:42
Postat av: matilda

öhm, vem har kommenterat? :o

2008-12-04 @ 16:52:45
URL: http://matildarova.blogg.se/
Postat av: matilda

låter inte som my iaf ;s

2008-12-04 @ 16:53:05
URL: http://matildarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0