så grymt mke du betydde ..

tja, idag har det int vart särskilt roligt - det har bara vart gråt och bråk ..
men iaf första lektionen fysik - PROV. ;o åhhm, gick inge bra trorja .. (A) skolsköterskan sen ; ) HAHA hon ä uschig ;)
sen efter det hade vi slöjd [:
haha i slutet så hade vi SO prov haha suck kmr säkert få ig ..
menmen vi slutade kl 1 efter provet alltså (A) hihihi , (:
efter skolan gick jag jullan & ante till lindex först för att få pengar av jullans mami :) haha fick ben&jerry's ist ;-* men men sen gick vi ti coop & där fick vi kinderägg <33 ÄLSKAAAAAA ;)
haah sen for vi till jullan jag & jullan alltså (a)
vi har suttit vi datan hela tin typ ahahaha och garvat åt boy's on wheels ;p hahahaahahaahahha (a) så jävla kul ;o 
men nu ska jag fara hem m. lina ;) tss - haha pusstjiing (: <3

*- du var den bästa
du var han som jag älskade mäst av allt
saknar dig så grymt mke ..
jag kanske var en en gång grejj för dig men
jag kan iaf försöka få tbx dig ..
du är underbar fortf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0