*-  det sägs att fjortisar har roligare .. hahah det är fan sant :)
*-  ni tycker att vi är fjortisar, men snälla tyck det då , men vill ni veta det roliga? vi bryr oss inte!  ;o
               PUSS PÅ ER söööötisar (y) (k)
/ vi fjortisar.

tjosan - idag vaknade jag vid halv 10 ;p åhmm, tidiiiigt ;o
menmen, sen så kollade jag på teväh på morgonen, sen gick jag upp så fick typ king damp så vi busa lite men då typ bet han mig i axeln så då ville jag inte busa m. han längre 0o, ahaha (a)
ajja låter lite stört men ändå .
sen åt jag frulle , snackade i tele m. lina ;-* haha sen satte jag mig hära (y)
senare idag så ska jag och träna lite handboll ( : efter det så ska jah vara mä lina ;)) kulkul! :) <3


 

It's cuse of you I smiling .. you make me feel happy, whit out you it's not working ..
när dina läppar inte ler så vet jag att det är nått som är fel.
jag saknar dig,
jag vet inte om du tycker likadant som förut men det hoppas jag för jag vill att det ska bli du & jag ;/ <3

du är den bästa jag älskar dig <3



that was long time ago but I still love you same. ! you and me forever alrigth sisth`
? <3 
       HAHA eller i sommras men 5 år m. dig är som ett helt fucking liv vi hinner hitta på så mke bus under den tiden :)

Kommentarer
Postat av: elina

du skrev i en av mina inlägg; är det jag? ;o



så svar: nej det är det inte

2008-10-26 @ 16:34:02
Postat av: Anonym

okejj ,

2008-11-02 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0