alllllllllllment sär.

tjenatjena (:  idag så har jag vart trött typ hela dagen haha suck ... men men vi slutade typ 13.20 elr någonting sånt ;b <3
efter skolan så gådde ja & lina ti ph sen sku vi åka buss hem där ifrån så gick det fan ingen buss ,! ;o cpppbussar då var vi typ tvungna att gå där ifrån ti hildurs .. haha.
men sen for jag hem & lina for hem ti sig för hon sku typ ti koutojärvii eller hure nu stavas ;)
så jag har haft tråååkigt ! ;(
JULIIIIA KOM HEM JAG & LINA SAKNAR DIG!! :) <33
enmen , på skolan så va vi ju mä miiiiiiiiia ;-* mia syster du är cooooolast (h)
vi hade typ as kul på luuuunchen ahaha dom vart värsta sur på mig för att jag inte äter i racerfart ! ;o hhaha
på slöjden hann jag faktist klart mä min kuddöverdrag (a) stååååååååålt <3
men nu ska jag kila pusshej (: <3

apan affe är rik :)HAN HAR JU EN FIRRARIIIII ;o / jullan      apan affe är rik ! han har ju en firarri bil :} hihiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0