allment störd.

scha ;p bra start på dagen .. nat ?
idag på morgonen så höll jag & lina på att missa bussen åt frulle typ 8 ;o  
hade inte hunnit fixa frillan typ
tappade bort nyckeln te dörren
osv..
vi e smarta.. ajja senare när vi inte missade bussen som tur va så när vi kom ti skolan så hade vi bild inte så avencerat ämne om man säger så .. haha ture annars hade he inte gått så bra (y)
sen så hade vi fysik , oförberett prov - fifan vad smäst he gick asså kunde typ svara på noll frågor ;o
slutade halv fyra sen gick jag lina & jullan ti stan .. träffade vanja dära <3
ajja sen när vanja for gick vi ti Lundins x) haha sku kolla på skor men det fanns bara tant dojjor .. ;s
sen idag så ska jag på träning m. lina & jullan haha & laget (:
men nu is jag inte skriva mera hejdåååy ;p


- nu är det bevisat, du är verkligen allment störd.

- * mia frida henke jesse joel lina jullan & jessika bästaste <3 {:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0