huhu.

häyy - igår så hade vi handbolls sammandrag :) eller seriesammandrag då (a) det gick typ shiiiiit för mig ;s haha elr det kändes som det efter man hade fått utvisning osv. men för hela laget gick det bra vi vann alla matcher & vi ligger nu 1a i serien :p men men efter sammandraget så for jag häm duschade & mamma hämtade mat (a) så jag käkade sen så cyklade jag lina & jullan till kioskpiraten ;D sen när vi kom häm till lina så kollade vi på - Micke & Molle, pratade skrattade osv. helt galen kväll alltså :B hihi när jag kom hem så var jag helt slut hade sprungit osv sen 7 på morgonen ;s så jag råkade somna m. alla kläder på (x (a) men ajja idag så vaknade jag kl 7 ? ;o av att jag låg så oskönt ;s haha gick till miitt rum & jag som är så beroende av godis så jag tog godiset som stod på en stol m. te mitt rum senare så vaknade jag vid 11 ; ) haha då såg jag på bolibompa xD haha ;p men idag ska jag nog vara m. jullan lina & kanske david :) jag och jullan sku egentligen fara till sunderbyn & kolla på när killarna sku spela men då fick jullan & dom besök så vi hade ingen skjuss ;s skit. men vi ska ju vara m. dom iidag ändå (a) men nu ska jag kanske äta lunch ;b pusshej hare dåligt :)
- jag älskar dig david <3
* lina jullan my jessika & mia bääääst ;-*

Dagens vill ha: david? ;)
Dagens klädsel: någonting.

Dagens smink: INGENTING !! (a) :o
Dagens frisyr: uppsatt (y)
Dagens låt: swimmigpool m. john & nån =D
Dagens planer: lina julia ;d
Dagens bästa: sova ..
Dagens roligaste: bolibompa :)
Dagens dummaste: mamma
Dagens drog : musik ;b
Dagens köp: inget.
Dagens humör: vennnnne ;p
Dagens mening: supernått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0