Inbrott på hög nnivå ;)

hejj jag älskar dej lisakamlund har var med dej och lina i en månad och längre blir det jag älskar er och kommer alltid och göra ni och jag i vinter jullan liiisa och liiina 2day 2morrow 4ever 2gether haha ;) LISA + MEJ + LINA = KOMMER ALLTID STÅ <3 Har lite tråkigt nu så gjorde inbrott i lisas blogg tycker det är väldigt speciigt men jag är spec och jag älskar lisa så alla vet så är lisa min och linas so you dont have to try ? ;) jag älskar dej lisa <3 för alltid

JAG HATAR ÄLSKAR LISA (L) LISA PLUS MEJ LIKA MED SANT FÖRALLTID <3


BÄST MED LINA OCH LISA DEN NI
 och jag bryr mej inte om ni har sagt massa skiiit om oss för vi är oss själva och ni är något vi inte bryr oss om ;) /// MEJJ ( ANONYM )


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0