rubrik..

hejhej, =) idag så har jag typ sträckt ryggen ;s haha elr i natt dåe för jag vaknade typ tvärs över sägen så alla benen var på marken ;o haha sen hade jag slängt iväg alla kuddar ;D så kunde typ it gå på förmiddagen? ;d haha men det börjar iallafall bli bättre haha men kan inte vara me på träningen bara drf ;s ajja men skolan var rätt skojjjjsig idag för jag & jullan hade 2 åen halv ? hål timma (a) haha & + att bästbarnen my & david kom till skowlan :) dom hade slutat 12 ;o xD senare så tog vi bussen hem ; ) egentligen sku ju lina följa mä mig hem, men hon kunde it den dummisen x) haha skojjjja (: men senare idag ska jag nog it göra någonting fara på träning ? =b elr kolla på iaf {:
 men nu ids jag int skriva nå mära ;b pusshejs hare bra : ) <3
david älskar dej :) <3


Dagens vill ha: nya kläder. -.-
Dagens klädsel: mjukisarw (a)

Dagens smink: foudetion (stavningen) & mascara ;D
Dagens frisyr: uppsatt (y)
Dagens låt: John David & Eve - när dagen blir till natt
Dagens planer: kolla träning
Dagens bästa: lina & jullan (: <3
Dagens roligaste:  my & david kom :) <3
Dagens dummaste: lärarna.
Dagens drog : klubba (a)
Dagens köp: godis (:
Dagens humör: supersämst.
Dagens mening: supertrööööööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0