tjoho ;]

hejhejjj, idag så hade vi sovmorgon! började typ 09.40 (a) våran första lektion var konsert ;) på saga bion, till kl 11 , sen hade vi hål timme elr vad man nu ska kalla det till kl 12.30! :) då vi hade idrott sen typ matte & SO.. tråwkit ;p men sen efter skolan vid 4 kom jag hem så hade skolkatalogen kommit hem så satt & kollade i den ettt tag ;D sen gjorde jag mina läxorw (y) senare var det ju mat bråkade lite m. erik om massa , hah sen drog jag till jullan efter lite fix i håret osv . :) just nu är jag hos jullan x) <3 menmen vi ska väl ut elr någonting nue ^^ pusshej på alla söta & braiga ;) 
                                                                                                                        klubb0r (;                          

hade ingen bild på dig lina elr linn hällefors (:  - älskar er ! (: * linn jullan lina my sofia samuelsson & david <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0