uuuchiiw dah '

tjo, - idag så har jag vart m. lina hela dagen , på skolan har vi bara slöat omkrig, sista lektionen var värst , åh måste gå ända till boden arenan varje tisdag ! ;o booooring ! (: haha hur långt som hälst typ? menmen , sen när jag emil e & lina gick tebaka så lekte vi m. lillaemil ! (a) haha han var snell ;d <3 sen gick vi till kioskbaren köpte karra ;b sen tog vi 4a bussen for hem te mig packadä gympakläder typ? sen skjussade mami åss te lina för vi sku äta hära sen fara till träningen ! =) och ikväll så ska vi ha super skojj! - efter träningen så ska vi hem tilll henne bada bastu & ansiktsmasker (: super skojj (: <3 vi hittar ju allllltid på massa bus gumman ;) ÄLSKAR DIG DU BETYDER MÄST ;-*
men men ska vara lite social mä bäst nu pusshej alla bra <3

efter varje dag som går så tänker jag bara mer & mer på dig ;-/ - like you boiii <3 ;(
love isn't easy, love isn't fear, I love you but you don't care ! ;o
* lina du är allt & lite till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0