:-}}}

tjaaah (:  idag så försovde jag mig ;s till halv 8 !! ;s åååhhm. det var typ as jobbigt så jag typ hann typ inte ens fixa mig eller någonting ;s haha men men vi kom i tid iallafall (:  sen så hade vi team 49 grejjs ;) men vi slutade typ halv 4 idag, sen så for jag nisse jens lina ante till uh och där var danne & emil trorja att han heter x) haha så vi var m. dom oxå (: <3 men sen for ante hem ;( det hade vart roligare ifall han stannade men det var roligt iallfall ;p men sen vid halv 5 tog jag och lina bussen hem <3 vi gjorde läxor & hade typ ddddamp haha (a) sen när lina for så snackade jag & älskling i tele ;-* men sen hade jag tråkigt & satte mig hära x) haha längtar till på fredag för dåe ska jag lina danne älskling & jens fara till danne & kolla film <3 :) men nu ska jag dra ;) tjohäy <3 älskar dej andreas {v
* matilda & lina ni är absolut mina bästa vänner kan berätta allt för er älskar er nu då & föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0