:)

tjjjjåsannnn, idag så började vi 8.30 som vanligt sen vi hade svenska på morgonen åsså hade vi typ nå prov, hah eller vare nu va ;) det gick typ bra ? =) men sen så hade vi bara tråkiga lektioner men när vi skulle ha tema igentligen så hade skulle vi bara skriva vad vi ville ha så sen fick vi sluta typ 2 när vi igentligen skulle ha slutat halv 4 (y) (: sen så for jag lina ante danne & elina på staown, hihi fast sen for vi på uh ist & spelade pingpong biljard & gh (: hehe jag lina & elina ägde typ på gh ;p men sen vid halv 4 så tog lina bussen hem då stannade vi andra kvar vi for till sanden igen för att elina hade typ glömt nå grejjs ;-} men haha sen så for vi te stan igen för att jag & elina skulle ta bussen hem (-: sen ja då for vi hem och sen så satte jag mig hära´, men efter maten så ska jag te elina för vi ska plugghästa oss (: men sen så har vi träning vid 8 :) hhhhhhihi det kmr en fråga grej ;) <3 Jag älskar dig andreas <3


10 första:
Första bästa kompis: lina <3
Första bil: en barbie bil ;)
Första kärlek: olle g :)
Första husdjur: En kanin (kalle)
Första semester: har it rest ;)
Första jobb: målllllare
Första köpta skiva: venne ;)
Första riktiga kärlek: vet inte ;b
Första piercing: vi öronen x)
Första konsert: lulekalastet m. lina :b

9 sista:
Sista alkoholdrycken: hiihih
Sista bilfärd: m. llina hem (: 
Sista filmen du såg: wrong turn 2
Sista ringda telefonsamtal: mamma ;b
Sista spelade cd: datan ;)
Sista kyss: I dag ;)
Sista gången du grät: minns int
Sista måltiden: spaghetti & köttfärs sås


8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nä
Blivit arresterad? ne
Blivit kär vid första ögonkastet? njaaaaeee
Varit på tv? nnnnnej
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nnney
Haft ett one night stand? näh
Busringt till nån? jooå

7 saker du har på dig:
1. Örhängen
2. trosor
3. hårsnoddar
4. Brallor
5. t-shirt
6. bh
7. Sockar

6 saker du gjort idag:
1. stan
2. uh
3. skolan
4. Försovit mig
5. suttit i biologi salen
6. vart m. lina ;p

5 favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mobilen
2. Min TV
3. Skorna
4. Sängen
5. hårsprayen :)

4 Personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):
1. lina
2. matilda
3. mamma ;) haha

3 val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. hoppa fallskärm från ett flygplan ;)
2. jordenrunt resa m. lina <3

En sak du ångrar: 
hemliiiiigt ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0