,

heihei :) , idag så har skolan vart ganska kul iaf på fys-hälsan m. julia & lina ;D haha <3 så jävla kul asså x) men ajja sen slutade vi kring 14,00 då for jag linn & julia hem till julia spelade gittar hero ;) hahah elr hur det nu stavas (a) men ajja sen tog vi jätte roliga bilder m. julias dator hon har typ face warp inbyggd i datan? ;p haha men iaf vi höll på att garva ihjäl oss i typ 1 timme (: men sen tog jag & linn bussen hem vid halv 5 ? =) hihi vi hade asskojj på bussen =D men sen när jag kom hem snackade jag i teleeeeeeeeeeen m. lina ;-* sen åt jag sen for jag och mötte lina vid TGSKOLAN ! ;) haha när vi skulle fara hem till mig så frågade emil & jonte ifall dom kunde vara m. oss ;-) det kunde dom så vi stannade ett tag dära :) men sen så sa dom att vi var så tråkiga så dom ringde ett par andra ;) haha :@ men sen så cyklade vi förbi igen då sa dom att det var vi som hade dragit när det va dom som inte ville vara m. oss utan dom ville vara m. ett par andra ^^( men sen for vi till lina började se alvin & gänget ^^D haha den e bra !! men sen så for vi till tg igen och var m. alexander jonte n jonte w elina sandra matilda fiffi emma ida lollo tess lina & emil ;) hihi det var kul ! :) men sen drog vi vid 10 ?? vart så jäkla kallt (y) men sen så såg jag & lina en film när vi kom hem men lina är så tråkig så hon sover nu ... suuuuuck! dumma henne ! hon är värsta sömntutan! ;o haha men emorn är det tjejkväll hos julia ! hon har ju fyllt 13år !
GRATTIS I EFTERSKOTT GUMMAN ! :) <3
men nu orkar jag inte skriva mera pusshej hare bra ! ;-*
*- lina bäcklund lina bergström therese heikki linn hällefors & julia grönwall puss på er bästbarn älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0