haha damppp.

tjjjjjjja (: idag så var det en ganska rolig dag på skolan lina hade typ damp så vi garvade hela tin ;))) sen på hål timmen så gick jag mia lina & julia till fria (: hehe då va vi m. jonte w & henke typ haha eller dom spelade basket & vi tittade på ;)  sen var julia m. i basket & hon sög x) hahaha skojja (a) men sen så gick vi till dollarstore ^^ efter vi hade vart ett tag på fria, och sen så kom vi typ försent till fys-hälsan för jag hade fått en sticka i tån så jag kunde typ inte gå ;o haha ;(   fast vi fick inte frånvaro (y) så vi var m. och spelade fotboll sen (: haha eller det var ju fys-hälsan (x men sen så efter skolan så for jag & lina hem till hennes pappa så typ garvade vi ihjäl oss för jag höll på att ramla rakt ner över alla deras smultron x) hahhahaaha (i) men sen så skjussade hon mig till hennes mamma så var vi där ett tag sen for jag hem & städade å packade, så sen höll vi på att missa bussen till piteå för att LINA sööööölade sig x) hahah ;p men vi hann m. bussen ;) men på bussen var det typ värsta fullisen som hade typ basker & poliskostym x) hahaha som frågade om vi skrattade åt honom vi ba, .... ne ? han ba jaha så gick han på toan x) hahahhaha men sen så när vi kom fram hämtade pappa oss , när vi kom hem käkade vi sen gick vi till godishuset x) haha sen har vi bara kollat film puuuuuuusshej <333
* lina bergström tess heikki & lina bäcklund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0