tjaaaah (: <3

hejjjjjj, idag på morgonen så mötte jag lina m. cykeln för att hon inte orkade gå hela vägen så hon fick skjuss typ halva ;-* menmen sen så när vi kom till mig så fixade vi oss sen så åt jag frulle sen tog vi bussen till skollllan. HHHhhehe, sen på skolan hade vi matte då satt jag faktiskt m. morgan & klas för lina var hos tandis ... haha suck -.-'  men morgan var ju värsta sneeeel ;) haha men sen kom LIIIIIIIINA :))) hihiihi (a) då blev he skoj igen (: men på rasten så gick jag lina & matiloda te fria för vi sku vara m. henke & jonte men dom var på lektion .. :( hehe så vi gick tiiibax.. jobbigt gick ju typ 1 km bara för att träffa dom hehe ^^ men sen på vägen hem gick vi förbi coop för att jag skulle köpa hårfärg för mitt e ju orange ;s hehe (A) smart av mig att färga blont på mörkbrunnnt ^^)  sen efterskolan gick jag & lina te kkkkb för att köpa kajjja ;p men sen så började vi gå mot fria igen men då så hade vi bara 1 halv timme på oss så vi ides inte skynda för jag skulle te tandis.. ;o haha men sen så satte vi oss på en bänk & snackade sen gíck vi te tandis & lina följde m. i typ 5 min för annars så skulle hon missa bussen ;))) sen när jag kom hem så eftere ett tag så satte jag mig hära ;p men kommer en fråge grejjz (: <3
                                                                                                                                           blondie :-b (y)
                                                                                                      tess linn lina & lina ni är allt älskar er till 100 % <3 
                                                                                                        du är ofattbart söt baby <3 tyyyycker om dig (a)


kan inte förstå hur falska ni igentligen kan vara, ni vet vilka ni är. ;-/  

* När du försöker vara sexig säger du:
hejj, snygging vad göru ? =) <3

* Innan du håller tal för klassen vill du bara säga:
näe orkar it.
* När du inte får gå på festen på fredag skriker du:
var är ni ?! ;D
* En bra förklaring till att inte göra matteläxan är:
men det går inte jag tror att det kmr hända någonting.. ;p

* En ännu bättre förklaring till varför du stinker rök är:
vem äre nu då ? ;o

* Om någon muckar gräl säger du:
ska ni komma eller ? ;) kom snabbt !

* När din 3- åriga lillebror ska på barnkalas säger du:
måste jag ? ...

* Om din pappa frågar om du är full svarar du:
menaru de ? ;p

*När din bästa vän frågar om det är sant att du haft sex med hennes kille säger du allvarligt:
men vi börjar typ snart ,  

* När mormor vill att du ska berätta hur det går i skolan säger du:
 tjah ; )
* Slutligen, när den hetaste killen på jorden undrar om du vill komma hem till honnom på en sängfösare, är det bästa du kommer på att svara:
har ni rast ?? :) <3

tagen av juuuuliaa <3

Kommentarer
Postat av: elinabokvist

hihi vet att du menar mig

2008-09-18 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0