tjosan (:

hejhej, (: idag har det vart en lång dag på skolan igen gick till halv 4 hihiiii ;)) men dom ända roliga lektionerna som var idag var svenskan tyskan & idrotten haha (: senare efter skolan så gick jag & lina till bussen det var smullfockat på bussen som vanligt ;) men när vi kom hem så pluggade vi & pratade tills he blev middag, sen så cyklade vi till lina fast vi stannade på tg ett tag och snurrade på en snurr grejjimoj och ritade i sanden sen for vi till lina ;p hos henne så var jag typ bara i 5 min för hon sku på träning så jag cyklande hem ((: när jag kom hem så fortsatte jag m. dom andra läxorna, men sen så satt jag mig hära för en stund sen hihi ;) men nu orkar jag inte skriva pusstjja ;) <3
lina och tess älskar er <33 (:


blev lite spec för texten försvann ! ;o ;)

HAR DU NÅGONSIN....

Förnekat förintelsen?: va ? x)
Följt skilda världar?: venne ? ;o 
Snott någons mobiltelefon?  på skojj ;)  
Varit medvetslös?  nope
Gjort nåt riktigt dumt? :  jah :b
Gjort nåt du verkligen ångrar?:  ja
Blivit portad från en krog?: nää ;p
Varit otrogen?:  nae, <3
Varit full på julafton?  HAHAHA. näe ;)
Slagit sönder en tv?: neh
Önskat att du var det motsatta könet?: kanske ;) haha
Varit gravid?: nä,
Fått barn?: näh x)
Åkt ambulans?: nä
Gjort nåt riktigt olagligt?: hah, trore ? =)
Tyckt illa om skunk?:  vah xD
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?: nej?! ;s
Fått din mamma att gråta?: venne,
Blivit polisanmäld?: neeh,
Slagit ner någon?: hahah, njaaae ;p eller ..
Slagit någon blodig?: neh ^
Skämts över dina föräldrar?: ja? x)
Skämts över din bästa kompis?: nä ;p
Skämts över dig själv? JA?
Ätit från en papperskorg? nää!

SENASTE PERSON SOM..

Sov i din säng:  jag x)
Såg dig gråta: , sofia elina vanja lina & matilda såg på en film ;( (a)
Du sov över hos: elina  =)
ick dig att gråta: film :]
delade en drink med: ingen
gick på bio med: , lina?
gick på stan med: , matilda & Lina  :)
Skällde på dig: , mamma ;) 
skickade ett e-mail till dig ; pappa kanske ;)

...


Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:    ja,
Bråkat med ditt husdjur: ja
römt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:  mm ;s

EXTRA STUFF...

Tar du droger: nä
Vad är du mest rädd för: venne
lka kläder sover du i:  , pyamas ? <3 x) 
Vart vill du gifta dig: , utomlans (: !
em hatar du verkligen: en, ..
Varit kär:   ja,
Kör du bil:  japp =)
ar du ett jobb: haha , nej,
Gillar du att ha folk omkring dig: ibland, (; oftast ^
Är du ett hälsofreak: hahaa, ibland (a)

STUFF...

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:  ja
Är du ensam nu:   jo ^
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: I kissd the girl typ x) 
Vill du gifta dig:  , joo :)
Vill du ha barn: kanske

FAVORIT...

Rum i huset: x), hahaha, mitt (a)
Typ av musik:  , de mästa,
Parfym:  parishilton, :)
Månad: juni & augusti :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: , nää 
Köpt någonting: ja godis hahahaha (A) 
Varit sjuk: typ;s
Sjungit: jaa xD
Sagt "Jag Älskar Dig":   nje, men skrivit det,
Velat säga till några att du älskar dem: neh ..
Träffat någon ny:   näeh ;o :)
Saknatnågon: aa.
Kramat någon: japp:)
Kysst någon: nä , :s

SENASTE...

Låt du hörde: , radiiiiio ;) hhaaha :D
Film du såg:  I'am a legend ... ;/ sorlig <3
Sak du stal:  (a) har aldrig stulit nått
Mat du åt:  , potatis & nå ;) 
Festival?: , Pdol :)
Supa och knulla?:  .
arka?: knarkar inte, ;o
Frisyr?: uppsatt i en toffs:)
Fulaste kändisen?  kikki danielsson :)
Snyggaste kändisen?  danny
Vad vill du bli? makeup artist :)
Pjäs du såg senast?, nån pjäs med klassen i våras i luleå :/ <3
Planer för idag?:  ,idol
Favoritdjur? hund ;'}
Favoritperson/er? :  vännerna :]<3
Favoritporr?  HAHAHHA.,  va ?
PK?   eh?
Könsmogen?  HAHA..
Populär?   vet inte, ?
Snygg? nej. xD
Sexig?  nej, x)

HAR JAG:

Digitalkamera?   aah:)
Telefon på rummet?  nix, :s
Egen dator?  neeh ;s
Könssjukdom? ne ?:s
Husdjur? japp:)
Bra kompisar?  ja <3
Tar du receptbelagda mediciner? .. nej ^
Varför då? . 
Vem vill du fika med just nu?  ,lina  HAHAHA.
Vad borde du göra just nu?  se på idol ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0