äckel hora.

tjjja.
skrev ingenting igår för jag hann inte.
på morgonen så skulle jag och julia ta bussen till linn för där var ju lina & linn men då gick dt ingen buss -.-
så vi möttes på tg ist satt vi där & stekte m. våra snygga glajjjor (h) hähä , amen sen kom bussen iallafall, så
vi for till linn.
där fixa vi oss & lyssna på musik! ;D
sen lekte jag m. linns hårförlängning hehe, hade blond hårförlängning till brunt hår hahaha snyggt?
h3h3 nee, men jag hade iaf fläääätor (a)
sen efter ett tag mötte vi upp victor på stan for till uh sen hade jag & linn typ daaaMp x) efter deet kom NEA :D:D<33
hahaha, aja sen for jag m. bussen hem 14.04 för att mamma hade ADHD på mig så jag skulle träffa henne innan hon skulle jobba -,-
senare på kvällen så for jag jullan & lina till gamla badplatsen så kom victor alex & jonte dit, vi gjorde typ ingenting satt bara och snacka åså..
sen vid sju (?) så for vi till jonte dom sköt luftgevär haha medans vi gjorde ingenting garva? ;) hehe..
sen mötte vi jens åde..
jag lina & jullan for till tg sen typ nie for vi hem till mig var där ett tag sen drog dom åja typ så var dagen : )

idag,
har bara fixat mig ätit lite frukost åså.
snart ska jag & mamma till lule ;p heeh, jag får väl säkert ngnting där borta så jag följer m. henne :) det kommer säkert ändå bli kul :D aja nu ska jag göra annat pysstjiing ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0