gh <3333333

jepp, jag älskar verkligen gh nu! Jag tror det är förjag vinner mot alla jag har mött KUUUUUNG ;)

idag så klev jag upp 9 för jag hade skit ont i fingret ;s det är inflamerat och jävligt.. såja jag kunde inte somna om hlr.
jag & chrille satte i gång en film som heter Distrubia den var bra men vi hann nästan se till halva innan Linda kom hem efter att ha vart ute m. hunden, så vart hon sur för att vi började se utan henne (a) haha, men det gick ööööver ganska så snabbt!

efter ett tag så övertalade jag & chrille henne att följa m. till valls & åka skidor åde m. oss.
det gick faktiskt bra man kan övertala henne m. allt ;-)

skriver mera inatt efter att vi har sett Gossipgirls, Wipeout, Distrubia & Marley and me.
så vi ses inatt pysstjiing <hjärta

lina jullan nea & sandra bästa på bollen (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0