himlen är..

blå & solen skiner ute jepp så nu ska vi åka till en stuga grilla & sola.

har precis stigit upp klätt på mig & fixat mig till en perfekt stugdag.
fast nu känner jag att jag egentligen inte vill åka men that's life, jag följer med iallafall kan ju bli kul trots allt.
om ca 10 min ska  vi fara så jag skyndar mig att skriva om dagen.. 

senare på eftermiddagen så kommer mamma & hämtar mig på stugen eller hära.
då far vi hem till boden igen, då har redan jullan kommit hem :D och lina har vart hemma hela tiden så 
då blir det att umgås med dom hela kvällen åsså kanske vi sover över ngn stans också det blir troligen att vi sover
över eftersom det är planerat att åka till lule på tisdag såja. 
jag ska nog bara köpa nå byxor mjukisar eller jeans vi får väl se. 

men  nu ropar dom att vi ska fara pysstjiing ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0