lååååååg statestik ;//

haha jepp, den är skit låååg -.-

idag så for jag jullan & victor m. bussen 20 i åtta, sen i stan mötte vi jens karro & fanny.
gick runt hehe, sen så började skolan så var tvungen att gå på fysiken hade proooov..
tror jag kanske kommer att få G iaf ;p
äsh skriver iaf sen vad jag fick på provet om det är ngn som vill veta xD snart så ska jag & jullan fara till piiiiteå.
vi kommer typ dampa sönder & gå på stan osv. Haha vi är gayyyy x(
sen for vi hem m. bussen 5 över 2 hähä typ mobbade Adam Dick Arvid HAHAHA han e skkkkkkkkitso : ) eller enligt mig och julia vi äger han hela tiiin x ) haha skoja, men nu ska vi till ´bussen <;

pysstjiing ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0