lina & jullan ;*

tjjjabba ;)
skrev inte igåååår men jag var i lule hela dagen & var m. lina jullan linn victor nordlund alex & jens ..
haha vi typ grillade åsånt på gamla badplatsen, skojjjjj.
haha jonte började typ grilla ngn jäkla bulla åsså ja, dammmmp! :)
men sen drog vi till kioskpiraten åde fast jag & mamma bråka typ .. så jag drog hem vid nie - tie ngn gång.
Men aja sen så såg jag på film till tolv eller nå ådå somna jag.
men jag köpte iaf.
tunka - ginatricot
jeans leggings - ginatricot
leggings - ginatricot
linne - ginatriot
tröja - ginatricot
haha, egentligen så skulle vi bara köpaen tröja på cubus som jag ville ha för 199 kr men då blev det
kläder på gina ist för 800 eller vade nu var (a) hehe, sen vid 6 var vi hemma :)

idag så ska jag vara på ngn gamling fest m. mamma ådom.
sen på kvällen sova hos jullan SKOJJJJ :D <333 ajja nu ska jag vara social m. jullan & lina pina :D<3
pysstjiing ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0