seär. - ohja

Nu har jag precis sett klart I'am a legend, tvättat bort sminket, borstat tänderna och tagit på mig min T-shirt.

Skööönt, nu kan jag ligga här med datorn i famnen tills jag somnar med den ifall jag vill så slipper jag gå

upp och göra en massa! :)

Nu har vi vart på middagen vi åt typ buffé (?) riktigt gott var det iallafall, jag åt gravad lax fläskfelé
potatis ägg & massa h3h3, precis som på julafton.. nästan. Efter maten gosade jag m. Teo & Challe.
Teo är Chrilles systers barn jätte gullig liten bebis inte ens 1 år tror jag!
Challe är dock Chrilles systers hund, också jätte gullig!
lina julllan nea & sandra you make my days darlings <hjärta

pysstjiing ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0